سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

نوشتن کاورلتر (Cover Letter) برای اپلای تحصیلی

نوشتن کاور لتر (Cover Letter) برای اپلای تحصیلی

کاور لتر (Cover Letter) نوشته ای است که به همراه رزومه ی تحصیلی متقاضی برای استاد و دانشگاه مقصد ارسال می ‌شود. برای نوشتن کاور لتر جهت اپلای تحصیلی متقاضی باید هدف خود را از اپلای کردن برای یک رشته ی خاص در دانشگاه مقصد توضیح دهد و همچنین در یک یا دو پاراگراف جزییات اهداف تحصیلی و حرفه ای خود را شرح دهد و همچنین توضیح دهد دانشگاه مقصد چگونه می تواند به او در رسیدن به اهداف شغلی کمک کند. متقاضی باید دلیل محکمی در پاسخ به این سوال که چرا دانشگاه مقصد را انتخاب کردی و سایر دانشگاه ها را انتخاب نکردی؟ بدهد و باید دلیل اینکه چرا تحصیل در این دانشگاه بهترین مسیر شغلی و موفقیت حرفه ای ایجاد می کند را بیان کند. در نهایت متقاضی اپلای تحصیلی باید کاور لتر را با یک نتیجه ی قوی به پایان ببرد.

اگر در مورد دیفر کردن یا تعویق پذیرش تحصیلی نمی دونی، کلیک کن.

اهمیت مدرک زبان بین المللی برای اپلای تحصیلی

یکی از مهمترین مدارک اپلای تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر کشورهای انگلیسی زبان، داشتن مدرک زبان انگلیسی بین المللی با نمره ی بالا است. مدرک تافل، آیلتس، آزمون زبان CAE (سطح C1) و آزمون CPE (سطح C2) و غیره از جمله مدارک مورد قبول دانشگاه ها برای پذیرش تحصیلی هستند خصوصا آزمون زبان CPE و CAE و که دارای سطح پیشرفته و فوق پیشرفته هستند که اثبات می کند دارنده ی آن دارای مهارت زبانی بسیار بالایی است. 

مطمئن باش با مهاجرت تحصیلی به کشورهای پیشرفته، داری قدم بزرگی برای آیندت برمی داری، پس قبل از هر اقدامی اول با مشاوران مجرب در این زمینه مشورت کن، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

آزمون های ورودی دانشگاه برای اپلای

افرادی که قصد دارند برای تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا مهاجرت کنند، باید بدانند یکی از شرایطی که بسیاری از دانشگاه های معتبر برای ورود به دانشگاه مقرر کرده اند، شرکت در آزمون های ورودی برای ارزیابی سطح علمی داوطلبان است و متقاضی تنها با کسب نمره قبولی در آزمون و همچنین دارا بودن سایر شرایط می تواند موفق به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه شود.

برخی آزمون های ورودی دانشگاه ها عبارتند از:

آزمون IMAT برای اپلای تحصیلی رشته پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا

آزمون GMAT برای اپلای تحصیلی رشته مدیریت در آمریکا و کانادا

آزمونUCAT برای اپلای تحصیلی در رشته پزشکی و دندانپزشکی در انگلیس

آزمون ACT برای اپلای تحصیلی در آمریکا

آزمون SAT برای اپلای تحصیلی در برخی کشورها مانند ترکیه، آمریکا، انگلیس، کانادا و…

آزمون LSAT برای اپلای رشته حقوق در دانشگاه های آمریکا و کانادا

آزمون یوس ترکیه که برای ورود به دانشگاه ها و مهاجرت تحصیلی به ترکیه برگزار می شود.

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

آزمون oet

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوهثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی